وی پی ان رایگان

دوستان همانطوری که قول دادیم وی پی ان رایگان حاضر شد و در زیر در وبلاگ قرار گرفته است.


فقط چون دو سه روز یه بار اکانت عوض میشه برای حمایت از ما و ادامه داشتن وبلاگ روی تبلیغات کلیک کنید. با تشکر



دریافت کانکشن



USER : www.vpniran.freei.me

PASS : 9090

کلیک روی تبلیغات فراموش نشه!
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:31 ب.ظ



سلام داداش
خوبی من همیشه دنبال این بودم که بازدید بلاگمو ببرم بالا که رو تبلیغات کلیک هام کلیک کنن - ولی همشون سرم کلاه گذاشتن هات هیت - ایران تراست - ایران کلیک همشون ایران مارکت همشون سرم کلاه گذاشتن
من الان فقط دوست دارم بازدیدمو ببرم بالا به خاطر اینکه بدونم چند نفر هستن که وقتی میان تو بلاگم حالمو بپرسن حرفمو بهشون بزنم - اگه جنسی بره فروش داشتم بره خودم بفروشم - همه سیستما کلیکی دزدن ، یه پیشنهاد دارم:
میگم ما بلاگرها این همه زحمت میکشیم ولی بازدیدامون کمه من یه چند وقته از یه سیستم تبادل بنر استفاده میکنم که بهم حال داده من بازدیدم یه سال بود از روزی 100 بیشتر نمی رفت ولی این سیستم تبادل بنره بازدید منو تا 1000 تا رسونده من برام همون هزار تا هم کافیه
این سیستم چون به من خیلی حال داده به هر کی میرسم بهش معرفی میکنمش
از نظر من پیشرفته ترین نوع ایرانیشه سیستمش نمایش در ازای نمایش - بنر فلش قبول میکنه
1500 تا بهت اولش آوانتاژ میده و تو سایتش یه لینک داره میتونی بری بنر طراحی کنی یا بنر آماده برداری
خلاصه اگه یاد بگیری باهاش کار کنی ها حال میکنی باهاش
یعنی من که دارم لذت میبرم آپلود سنتر داره بنر هر چندتا بخوای میزاری
من تو بلاگم از بنراش 2 3 تا گذاشتم که با یه بار باز شدن بلاگم امتیاز 4 بار نمایشو بگیرم اگه تو هم ثبت نام کردی این کارو کن
آدرسش
www.irtoptools.ir

هادی یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ق.ظ http://jast.blogsky.com

یه سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد