دوستان خوشبختانه دوباره VPN برگشت

دریافت کانکشن


USER : talamala

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ب.ظ

با سلام و تشکر....من فایل نصب تنظیمات رو دانلود کردم اما چون از ویندوز 64 بیتی استفاده میکنم نمیتونم تنظیمات رو نصب کنم.فایل نصبی شما برای سیستم های 32بیتی قدیمی و ویندوزXp ساخته شده.لطفا یا نسخه جدید 64بیتی رو برامون رو سایت قرار بدین یا اینکه مشخصات رو بدین تا دستی کانکشن رو بسازم.
سپاس

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ب.ظ

ادرس جدید خس و خاشاک نیوز
khnews.tk

سارا یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام . من قبلا خیلی راحت کانکت می شدم ولی الان نمی تونم کانکت شوم . ویندوزم ویستا هست میتوانید مرا راهنمایی کنید ؟

سلام ، اگه ارور 800 میده به خاطر شلوغیه دوست عزیز نگران نباش

سلام یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام رفیق منم قبلا راحت کانکت میشدم ولی امروز تا حالا


ارور 678

میشه راهنماییم کنی تشکر

من دقیقا ارور ها رو نمیدونم شاید به علت اینکه زیاد کار کردین تموم شده اگه تموم شده بود بازم میزاریم. میتونید از اولترا سورف که تو ارشیو هست استفاده کنید. بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد